dinsdag 20 november 2012

Kerstkaartje


Hoi hoi,

vandaag heb ik dit kerstkaartje afgemaakt voor het blog van 't Scraphuis.


Ik heb van Jolanda het mooie kerstpapier van Magnolia - Santa with Christmas flowers gekregen en dat heb ik voor dit kaartje gebruikt. Ik heb Tilda ingekleurd met distress inkt en twinkling H2O's. Het gezicht heb ik ingekleurd met de re inkers tattered rose, vintage photo en aged mahogany. De kleuren van de twinklings die ik gebruikt heb zijn golden sand en rich cocoa voor het haar, hot cinnamon voor het jasje, ice voor de bontrandjes en rich cocoa voor de schoentjes en het kadootje. Rondom heb ik schaduw aangebracht met wheatered wood en daar overheen heb ik de kleur Ice van de twinklings gedaan, dat staat heel leuk al krijg ik het godsonmogelijk goed op de foto.... ggggrrrr.... dat zullen jullie dan maar van me aan moeten nemen! Maar als je die kleur hebt zou ik het zeker eens proberen want het geeft een heel leuk effect, zéker voor op een kerstkaartje!! Rondom met een sterrenstempeltje gestempeld met brushed corduroy, het randje is daar ook mee beinkt, dat heb ik ook gedaan met de kerstbomen van Marianne design, het hekje van Marianne design, de klok van Tim Holtz, de hoekmal van Noor - Joy en de tekst. Aan de zijkant de schitterende ijskristallen mal van Tim Holtz. De strik heb ik gemaakt met lint van een tuincentrum, de tekst staat op mijn computer, sorry, geen idee meer waar ik die vandaan heb.... Achter het afdrukje uiteraard weer een stukje verbandgaas en een rand ribbelkarton, alles is vastgeplakt met Rayher lijm, super spul is dat!!!! De bloemen komen uit mijn eigen voorraad, de takjes heb ik gemaakt met m'n nieuwe magnolia doohickey. Met Crackle Paint Picket Fence heb ik de randjes gedaan, net als het ribbelkarton.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden, ben benieuwd naar jullie reacties!!!
Aanstaande vrijdag mogen Nicole en ik Jolanda weer helpen op de gezellige kerstbeurs in Rijswijk, komen jullie dan ook even langs?? Jolanda gaat weer demonstreren met de twinkling H2O's. We hebben er zin in en hopen veel van jullie daar te zien!!

groetjes Arjette.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi kerstkaartje Arjette. Veel plezier samen op de beurs!!!
    Lieve groet, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kerstkaart, die zal maar in je bus vallen.....Geweldig ingekleurd ook. Tot vrijdag!!! Gezellig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kerstkaartje, heel mooie kleurn.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwww toppertje Arjette wat een mooie kerstkaart. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooie Kerstkaart, zoveel talent, echt een toppertje
    Grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super geslaagd Arjette.
    Prachtige combi!!

    Lieve groetjes Noriko
    Norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi kaartje!
    Prachtig papier, leuke details en heel erg mooi afdrukje!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen