vrijdag 16 november 2012

Jingle Jangle Tilda


Leuk dat jullie dit blog een bezoekje brengen
Het is mijn beurt om hier weer een kaart te laten zien.
Ik heb Jingle Jangle Tilda gebruikt, wat is ze lief!! Vinden jullie ook niet?! 
Ze is te verkrijgen in de webshop van 't Scraphuis, samen met nog vele andere stempels.
 
 
Wat heb ik gebruikt:
-Ribbelkarton
-De tickets zijn digitale stempels
-lint en twee belletjescharms
-Jutetouw
Het kan natuurlijk zijn dat materialen die ik gebruikt heb, inmiddels niet meer op voorraad zijn bij 't Scraphuis. Je kunt Jolanda altijd een mailtje sturen en dan gaat ze zeker haar best doen voor je.

Hebben jullie in het bericht hierboven al gezien dat Starboy Edwin een nieuw thuis zoekt?? 
Kijk snel en doe mee en neem dan ook even een kijkje in de webshop
We hebben weer een geweldige maandaanbieding en zoals jullie gewend zijn van ons is er ook een weekaanbieding!!!

Alvast een fijn weekend iedereen.
Liefs, Nicole

6 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje Nicole, schitterend kaartje!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke kerstkaart en wat fijn dat het tegenwoordig toch in alle kleuren mag en kan...ik verheug me nu al op mijn kaartenkast dit jaar...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kerstkaart en mooi van kleur ook. Het is ook een hele lieve stempel.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je het afdrukje weer schitterend ingekleurd zeg!
    De rest van de loftuitingen staan op je eigen blog!!
    Ik ga nu in de webshop kijken, mijn man wil weten wat ik voor mijn verjaardag wil, dus wie weet.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen