vrijdag 26 oktober 2012

Tilda with gift

Hallo allemaal,

het wordt kouder in Nederland en ik denk dat er al velen van jullie aan de kerstkaarten zijn begonnen.


Dit is er een die ik afgelopen week heb gemaakt. Het papier is van Basic Grey: Aspen Frost. Ik heb Tilda ingekleurd met Distress Ink maar ook met een grijze Twinkling H2O. Op het jurkje wederom stickels gebruikt. Het idee voor deze kaart komt van een Nederlands blog maar sorry ik weet niet meer wie... maar bedankt voor de inspiratie. Ik heb een envelopje gemaakt met daarin een tag.
 Het lint mag natuurlijk ook niet ontbreken. De randjes heb ik aangezet met de sneeuwmarker
Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden.

Lieve scrapgroet, Angélique

8 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi kaartje en wat heeft Tilda prachtige kleren aan!!!
    En dan het envelopje....ja....dat zal wel nagemaakt gaan worden...
    Misschien wel dor mij ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, Angélique...leuke details!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat een schitterende kaart is dit geworden!
    Fijn weekend, groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een juweeltje is het geworden.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super gemaakt weer Angélique, prachtig!!! Mooie kleuren en je envelopje vind ik super leuk!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Angélique. Mooi ingekleurd en prachtige details. het envelopje met tag is zeker helemaal gaaf. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart!!! Zo leuk die tag erop!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel voor de lieve reacties.
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen