dinsdag 9 oktober 2012

Onze super gezellige design team dag!!!!!


Project van onze dt-dag!!


Hoi hoi,

dit wordt een foto rijk berichtje.... ik kon maar niet echt een goeie foto maken dus laat ik er maar een heleboel zien, dan hebben jullie wel een goed idee......

Afgelopen zaterdag hadden wij een dag gepland met ons design team bij Jolanda van 't Scraphuis, het was een verrassing wat we gingen doen maar aangezien Jolanda helemaal lyrisch is over de Twinkling H2O's kon je wel op je klompen aanvoelen wat wij gingen doen..... juist..... inkleuren met Twinkling H2O's!!
Aangezien ik totaal géén vriendjes ben met distress inkt had ik er een hard hoofd in maar natuurlijk ging ik het wel proberen...... en ik vond het helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!! Het is veel makkelijker om met die pasta te kleuren dan ik dacht, het ging heel goed! Jolanda had een prachtig project voor bereid en alle spulletjes voor ons klaarliggen alleen moest alles nog uitgestanst worden...... nou, dat klusje heb ik mooi aan Angelique en Nicole overgelaten en Jolanda heeft nog van alles voor me uitgesneden want ik was niet meer te stoppen hahaha, de meiden moesten wel een beetje om me lachen geloof ik.....




Deze lieve magnolia stempeltjes gingen we inkleuren. Eerst het gezichtje en de huid met Tattered Rose en de wangetjes kleurden we met chalks. Daarna de rest dus met de Twinkling H2O's. Het grappige van deze manier van kleuren vind ik dat je met 1 kleur heel mooi schaduwen en kleurverschillen kunt maken terwijl je met copics meerdere stiften nodig hebt om dat zelfde effect te krijgen... bij die laatste plaatje bv. heb ik het rokje en de haren met dezelfde kleur gemaakt maar door wat meer of minder verf aan te brengen krijg je dus het kleurverschil!! De schaduwen die ik heb geprobeerd aan te brengen zijn dus gewoon allemaal met dezelfde kleur... Ook kleurt het een stuk makkelijker dan met distress inkt (vind ik) want daar heb ik vaak randjes bij en hierbij heb je dat totaal niet! Ik moet wel zeggen dat het met het gezicht ook goed ging, het ligt dus ook aan het papier wat je gebruikt, dit is aquarel papier van Terschelling.
Nou, heel verhaal, eerst weer wat foto's... deze zijn binnen gemaakt, kijkt toch weer heel anders....


We waren zo gezellig aan het kletsen en lol aan het maken dat we het natuurlijk bij lange na niet afkregen dus we kregen alle spulletjes mee naar huis om het af te maken, ja en toen moest ik natuurlijk ook de Twinkling H2O aanschaffen.... wat vervelend nou..... ik moest het toch thuis afkleuren.... en gelijk nog maar wat andere mooie kleurtjes aangeschaft...
De hanger met de mooie bloemen heeft Jolanda nieuw in de winkel, er zijn 2 soorten waar je uit kunt kiezen, allebei héél mooi!!! Dit is de decoratieve hanger die wij gebruiken mochten, het is van Melissa Frenches.
Het papier wat we hebben gebruikt is ook van Melissa Frenches, heel mooi van kleur!!!
De achtergrond is gemaakt met een nestabilitie - resplendent Rectangles en Floral Ovals.





De rest hebben we versierd met de klok van Tim Holtz, allerlei bloemetjes, het hekje, takje en bloemetje van Magnolia, vlinders die we geponst hebben met een Martha Stewart pons (denk ik, ik heb het immers niet gedaan... LOL) en blaadjes, die zijn wél gemaakt met de pons van Martha Stewart, dat heb ik gezien! Het ribbelkarton erachter heb ik ingesmeerd met crackle paint van Tim Holtz, de randjes zijn beïnkt met distress inkt - brushed corduroy.
Aan het eind van de middag gingen we ook nog heerlijk uiteten, wat hebben we gelachen!! Een bord vol met steppegras, hele dunne patatjes, met daaronder de vlees verstopt haha, was heel lekker en erg gezellig!!!  Angélique heeft er foto's van op haar blog gezet, ga maar eens kijken....
Dank je wel Jolanda voor deze TOP dag!!!!
Nou, al met al een lange post.... later vandaag nog meer foto's gemaakt maar die waren niet echt beter dan deze dus jullie zullen het er maar mee moeten doen LOL.
Ik ben zéér benieuwd wat jullie er van vinden.... ik ben in ieder geval enthousiast!

Groetjes Arjette.

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt, echte bjoeties om te zien.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje om je lachen.........Wahahahahahaha ik kwam niet meer bij. Wat was het gezellig hè?! Wanneer weer....in november? Hahah!! Wat heb je hem prachtig afgemaakt Arjette, grappig dat je er twee gespiegeld hebt. Enne super hard gewerkt meid. En oh zo prachtig ingekleurd. Natuurtalentje!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw dit ziet er super uit!!
    Prachtig
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is echt een super creatie..........en als je eenmaal met H2O begint te kleuren ben je verkocht. dat heb ik ook. op de buers in den bosch heeft mijn vriendin ze bij jolanda gekocht en nu willen we in utrecht kijken voor meer kleurtjes.

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wowwww helemaal te gek zeg, vind dit prachtig xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik mailde al aan Nicole dat jij een inkleurtalent bent, wauw meis wat gaaf!! Gek zeg dat verschil in foto's, ik vind de 2e serie het mooist van kleur.Komt dat bij echt in de buurt??? Een beeldig project is dit ook, hangt het in je werkkamer te pronken??? Jullie boffen met Jolanda......en andersom natuurlijk!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi zeg!
    Het ziet er echt geweldig uit!

    Veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou meid de foto,s zijn erg mooi en duidelijk te zien zo

    wat prachtig gemaakt en jolanda heeft je weer aan een verslaafing geholpen dus maar wel een mooie want is prachtig ingekleurd meid

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend gaaf zeg nu ben ik helemaal nieuwsgierig wat zij met ons gaat workshoppen moet helaas nog twee weken wachten.

    Heel heel mooi....
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen