dinsdag 23 oktober 2012

Kerstkaartje gemaakt

Hoi hoi,


Vandaag een kaartje wat ik gemaakt heb voor het blog van 't Scraphuis, een kerstkaartje deze keer.


Ik heb van Jolanda prachtig kerstpapier gekregen van Fancy Pants - Home for Christmas. Ik heb mijn Magnolia stempel Tilda with Cat gestempeld op aquarelpapier van Terschelling en ingekleurd met distress inkt en Twinkling H2O's. Ik krijg alleen heel moeilijk de twinkling op de foto terwijl dat juist zo'n ontzettend leuk effect geeft!! Jolanda heeft trouwens weer 6 nieuwe kleuren in het assortiment, hele mooie kleurtjes!!!
Hier nog een close-up foto van het stempeltje:


Als je er op klikt wordt het plaatje groter en als je goed kijkt kan je hier en daar wat twinkling zien...
Ik heb de huid gekleurd met distress inkt Tattered Rose en hier en daar wat schaduw met Vintage Photo. De rest is gekleurd met de twinklings. Het haar heb ik gekleurd met Rich Cocoa, het jurkje heb ik met 2 kleuren gedaan, eerst Rubilit maar dat vond ik te rood dus daaroverheen Terracotta Rose gedaan en dat werd een stuk beter! Het hesje en de sokjes heb ik gekleurd met Sage. Het binnenste van de poes en het bord wat Tilda vasthoudt heb ik gekleurd met Oyster, de buitenkant van de poes is gekleurd met Wintermist Grey. Tenslotte de schoenen, die zijn gekleurd met Chestnut Brown. De schaduw om de stempel heen heb ik gedaan met Wheatered Wood, dat is weer distress inkt. Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met het eindresultaat en het is zooooooo super leuk om te doen!!!! Als je twijfelt of het wat voor je is moet je het écht een keertje gaan proberen bij Jolanda, ze geeft hele leuke workshops en zo kan je het prima uitproberen!!

Dit is nog een foto die ik binnen heb gemaakt. Wat ik verder heb gebruikt is de lantaarnpaal, gemaakt met Creatables, daarop een strikje. De bloem heb ik gemaakt met een doohickey van Magnolia - Poinsettias , daarop bloemen uit mijn voorraad. Jolanda heeft trouwens hele mooie bloemen in aantocht, die kan je alvast bestellen en zodra ze ze binnen heeft (en het is betaald uiteraard...LOL) stuurt ze het op! En deze week heeft ze weer een superleuke aanbieding: op alles van Marianne Design krijg je 10 % korting!
In de linkerhoek heb ik sterren geplakt van Memory Box. Van alles heb ik de randjes beïnkt met distress inkt - brushed corduroy. Achter het afdrukje uiteraard weer een verbandgaasje... In de hoekjes nog kleine sterretjes van de Xenos. Op de lantaarn en op het stempelafdrukje heb ik nog mooie pareltjes geplakt.
Ik ben heel benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

Groetjes Arjette.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Arjette wat een prachtig kunstwerkje heb je hier geplaatst, schitterend gedaan meis.....
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww, wat een schitterende kaart weer meis, lief afdrukje, prachtig papier en natuurlijk weer supermooie details !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie supermooi, Arjette!! Echt schitterend. Het papier,die bloemenpracht en al die andere details. Heerlijk om naar te kijken. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje met hele mooie details

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwwwww schitterend mooie kaart Arjette. Mooi papier heb je gebruikt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen