woensdag 31 oktober 2012

Jingle Jangle

Welkom, vandaag is het mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Het is een schudkaartje geworden.... ik had eerlijk gezegd dit nog nooit gedaan
maar oooohjeee wat is dat leuk om te doen dames.....
Ik heb gekozen voor Jingle Jangle Tilda uit de A Christmas Story col. 2012 van Magnolia.
maar ook het design papier komt uit deze serie.
Tilda heb ik met behulp van mijn Rolstempelblock met Archival Jet Black gestempeld op
Tilda heb ik ingekleurd met Distress inkt en Twinkling H2O's
Verder weer verschillende Doohickey's gebruikt.
De bontrand aan haar muts heb ik bewerkt met Liqued Applique
Kaartje afgewerkt met een kantje en bloemen.
Vond het zo druk genoeg op de kaart..... want het papier is ook zo mooi!!

Ik heb de volgende kleuren gebruikt bij het inkleuren:
tattered rose - Antique linnen
Mocha Rose H2O - Rich Cocoa H2O - Buttercup H2O - Sandollar H2O -
Love Struck H2O

Vandaag alweer de laatste dag van deze maand Oktober dus dat betekend ook de laatste dag van onze maand aanbieding 3 Distress ink pads naar keuze voor € 12,00
Deze week ook nog een gratis verzenden
voor alle brievenbuspost!!
Dus mis je nog een aantal kleuren..... sla je slag!!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik hoop dat jullie weer op ideetjes zijn gekomen.
Fijne dag en tot een volgende keer!!

Liefs, Jolanda

7 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Jolanda, heel mooi!!! Dat papier is zéker mooi!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, Jolanda, wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Supermooi, die bloemen er boven langs!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf kaartje zeg !
    Ik ben ook onlangs eens aan de schudkaart gegaan.
    Maar heb nog wat problemen met het vinden van het juiste schudmateriaal.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, een plaatje is het!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer een poeppie!!! Schitterend, Jolanda. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen