vrijdag 19 oktober 2012

Hooked Tilda en Melissa Frances

Met dit fijne en zoooo niet gezellig herfstweer, wil ik een zomerse kaart met jullie delen. 
Een kaart met Hooked Tilda, van de Summer memories Collectie 2012 en het prachtige papier van Melissa Frances. De basis is wit cardstock. Alle randjes heb ik bewerkt met Distress inkt, Vintage Photo en Crackle Paint van Ranger. Ik heb de Butterflightmal van Tim Holtz gebruikt en de twee losse vlinders is ook van die mal en heb ik los geknipt. Achter Tilda heb ik twee bomen, creatables van Marianne Design verwerkt. Verder heb ik nog Doohickeys van Magnolia gebruikt, en de Floral Ovals, een Nestabilitie  van Spellbinders. Ter afwerking gestrikt lint, plakparels, parellint, een charm en bloemen. De bloemen zijn binnenkort ook te bestellen bij 't Scraphuis.
Tilda's gezicht en lijfje heb ik ingekleurd met Distress inkt, Tattered Rose en Vintage Photo. 
De haartjes zijn ingekleurd met Distress inkt refills, Brushed Corduroy. 
Het bruggetje het gras en het water heb ik met de Distress Markers gedaan.
Tilda is verder ingekleurd met Twinkling H2O
English Lavender(tuinpak en strik)
Sage (blouse) 
Rich Cocoa (laarsjes)

Mocht er nu iets niet meer op voorraad zijn, geef Jolanda even een belletje en dan gaat ze haar best doen voor je!!!
Neem ook een kijkje bij 't Scraphuis, er is weer een geweldige week- en maandaanbieding!!
Het is zeker weer de moeite waard!!

Alvast een fijn weekend.
Liefs, Nicole

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooi kaartje Nicole, super!!!! Wat heb je super in gekleurd zeg, schitterend!!! De achtergrond is ook zoooo mooi!!!! Het is weer een plaatje hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een prachtige kaart is dit

    het is net een schilderijtje

    super mooi gedaan

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen