zaterdag 13 oktober 2012

Chocolade doosje


Hallo allemaal, vandaag kan ik mijn creatie laten zien die ik voor Jolanda heb gemaakt als bedankje voor de leuke DT-dag. Het idee heb ik opgedaan via het blog vanWhiff Of Joy


De basis is van cardstock gemaakt, daarnaast heb ik het Vintage Birds papier gebruikt van Magnolia. De inhoud: chocolade daar is Jolanda gek op haha.


De bloemetjes kan je binnenkort ook online kopen en naar wat ik heb begrepen komt er een nieuwe voorraad met prachtige bloemetjes aan. De vlinder heb ik op de beurs in Den Bosch gescoord.


Dit keer heb ik voor de jurk de Twinkling H2Os gebruikt, die kleurde prachtig bij het papier.
Wat Stickels natuurlijk en met de Perlen stift pareltjes rond om Tilda aangebracht. Nog even de So wrapped Lovely Doohickey gebruikt, een lintje en een stansje en klaar is het cadeautje. 


Ik wens jullie een fijne dag toe! Ik heb gezien in de webwinkel dat er nu voor de Distress Pads een aanbieding is, hmmm welke kleurtjes kan ik nog gebruiken haha.

Lieve scrapgroet, Angélique

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig doosje heb je gemaakt Angelique.
    Onwijs mooi zeg!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend doosje, en al net z n mooi kant er op en om super gedaan Angelique.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig doosje heb je voor jolanda gemaakt meid

    heelerg mooi en een super vlinder er op

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje, mooi met al dat kant.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In het echt is het doosje nog vele malen mooier!! Echt schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, dat moet ik beamen Nicole, ik het echie is het nog veel mooier, een schitterend doosje, ook heel mooi ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen