dinsdag 4 september 2012

We zitten zeker niet stil

Hallo, gezellig dat jullie even langskomen. 
Door drukte en voorbereidingen van div. beurzen nog even geen creatie van mij,
maar wil jullie al wel even laten zien waar ik mee bezig ben.
Het is wel heel veel kleurwerk maar wel heel leuk......
Ik ben een aantal nieuwe magnoliaatjes aan het inkleuren met Twinkling H2O's en Distress ink....
deze wil ik gaan gebruiken voor een creatie die al heel lang op me lijstje staat.
Maar helaas heb je wel eens van die momenten dat je gewoon nergens aan toe komt.
Maar het begin is nu gemaakt en hoop jullie snel mijn creatie te laten zien
waar ik deze magnoliaatjes voor ga gebruiken.

Ook is het alweer een nieuwe maand.... tja de tijd vliegt voorbij!
Maar dat betekend dus ook weer een nieuwe maandaanbieding in de webshop
Het is zeker de moeite waard dames...... dus kom gerust even een kijkje nemen zou ik zeggen.

Graag wil ik jullie bedanken voor al jullie bezoekjes en lieve reacties die jullie achterlaten voor me ondanks dat ik op het moment zelf er niet aan toe kom om bij jullie allemaal een reactie te plaatsen.
Ik bewonder wel al jullie kaartje hoor!

Volgende week zijn wij weer aanwezig op het Crea weekend te Rijswijk
als je in de buurt bent kom gezellig even langs!!

Liefs, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Wow...volgende week is het al Rijswijk beurs....jeetje zeg dat gaat snel!!! Nou dan zul je me waarschijnlijk wel weer even langs zien komen!

    Groetjes suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er al schitterend uit zeg, prachtig gekleurd al, ben benieuwd wat je er mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kleurwerk, Jolanda. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen