woensdag 26 september 2012

Kerstkaartje met Bo Bunny papier

Hoi hoi,

Ik had van Jolanda van 't Scraphuis heel mooi kerstpapier gehad van de nieuwe lijn van Bo Bunny en heb daar dit kaartje mee gemaakt:



Ik heb de kerstbeer van Magnolia gebruikt, heb het ingekleurd met m'n copics. Ik heb hem uitgestanst met een nestabilitie Floral Ovalsen toen binnen de gaatjes uitgeknipt. Diezelfde nestabilitie heb ik nogmaals gedraaid met kraftpapier en zo heb ik het op elkaar geplakt. De kerstbloem heb ik gemaakt met een Magnolia doohickey, de takjes erachter zijn gemaakt met creatables. De tekst heb ik gestempeld met een clear stempel van Marianne Design. Met een stukje lint een strikje gemaakt en 2 stukjes goudkleurig pareldraad erdoor, een stukje verbandgaas achter het plaatje en klaar is het kerstkaartje.
Kijken jullie ook nog even bij het FEEST berichtje hieronder? Je kan er een héél leuk pakket mee winnen, altijd leuk toch???
En kijk ook even in de webwinkel voor de mooie nieuwe spulletjes die zijn binnen gekomen en voor de leuke aanbiedingen, korting op de Twinkling H20's en op de Magnolia stempels, zeker de moeite waard!!

groetjes Arjette.

7 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, Arjette!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje...wat een sjieke kaart is dit!!! Echt super gaaf gemaakt! Mooi papier ook dat van Bo Bunny. Heb zelf ook 2 blokjes papier van dit merk....vind die ook altijd erg mooi om mee te werken....soms te mooi dat ik er te zuinig op ben en het laat liggen, omdat ik vind dat ik eerst me minder mooie papier moet opmaken! Hhahahaha ach ja...

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tis weer een bjoetie Arjette!! Iiefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje

    met dit lieve beertje het scrap papier is prachtig ook de ovale mal en de detai,s erg mooi allemaal

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen