zondag 2 september 2012

Kerstkaartje gemaakt

Hoi hoi allemaal,


Ik kreeg van Jolanda van 't Scraphuis een heel mooi dt-pakket binnen van de week en daar zat heel mooi papier bij van Authentique, ik denk dat het bedoeld is als zomer papier gezien de tekst die er hier en daar op staat maar ik vind dat het héél goed kan als kerstpapier..... ik vind de kleuren wel heel mooi passen bij kerstmis. De stempel van Magnolia - Silent Night - heb ik ingekleurd met m'n copics, de tekststempel is er ook eentje van Magnolia. De die in de linkerbovenhoek is er eentje van Memory Box, ik heb die ingesmeerd met lijm en bestrooid met glitter. Daar zijn ook de sterren van die ik rechtsboven heb geplakt. De 2 houten sterren linksonder zijn van de Xenos. De takjes zijn gemaakt met creatables en floral ponsen van Nellie Snellen. De bloemetjes zijn van Marianne Design. Uiteraard weer een verbandgaasje erachter en het kaartje is weer klaar.
Jolanda heeft ook de nieuwe kerstcollectie binnen, wat zijn dat een super leuke stempetjes!!!
Over 2 weken staat ze op de beurs in Rijswijk, en wat super leuk is: Nicole en ik mogen haar op vrijdag helpen!!! Dus ik zou het heel leuk vinden jullie daar te zien!!!

groetjes Arjette.

7 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Arjette.
    Echt een lieverdje.
    Heb een fijne Zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje geworden Arjette en ook het papier is mooi, prima voor de kerst. Ik moet nog beginnen wahhhhh.
    Xxx groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoon kaartje heb je gemaakt Arjette
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjette,

    wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt. Ik vind de sterren rechtsboven erg mooi! Helaas is Rijswijk te ver....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan haast niet wachten tot het 14 september is, Arjette!! Ik kijk er zoooo naar uit. En wat heb je toch weer een prachtige kaart gemaakt. Heerlijk winters in die kleuren. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart hoor. Tis weer een bjoetie geworden :)
    Leuk ook dat jullie naar de creabeurs in Rijswijk komen. Ik ga die vrijdag vrijnemen en kom wel even aanwippen :)))
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen