dinsdag 18 september 2012

Kangaroo Tilda

Hallo... het is al laat op de avond maar ik wil jullie graag dit kaartje nog even laten zien.
Toen ik de magnolia stempels binnen kreeg was ik gelijk verliefd op deze stempel Kagaroe Tilda.....
Ik vindt ze zo schattig!!!
Ik heb haar ingekleurd met mijn Twinkelinggetjes H2O's en distress inkt.
Design papier is van Basicgrey uit de serie Oxfort.... een al wat oudere lijn maar vondt het zeer geschikt papier voor deze Tilda.
De vorm van de kaart heb ik zelf uitgetekend met behulp van een nestabilitie
Verschillende stansjes van zowel magnolia als Marianne design gebruikt.
De sierlijke ovale vorm is gemaakt met de spelbinder Floral - ovals.
Alle randjes bewerkt met Crackle paint van ranger
Voor het inkleuren heb ik de volgende kleurtjes gebruikt:
Huid: tattered rose
Haren: Rich cocoa H2O's
Truitje en sokjes: Indian copper H2O's
Broek en schoenen: heavenly bamboo H2O's
Kangaroo: Sandollar H2O's

Dan nog even het volgende:
De gehele maand september Twinkling H2O's
6 stuks voor € 10,00

Weekaanbieding week 37
15% korting op alle snij mallen van Marianne Design.


Bedankt voor jullie bezoekje en graag tot een volgende keer!!

Liefs, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. En ik heb hem in het echie gezien!!! En dan is ie nóg mooier (kan bijna niet.. LOL).
    Het is een plaatje Jolanda!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart. Heb hem op de beurs in het echie mogen bewonderen. Net als wat Arjette al zegt, dan is die nog mooier.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pracht Jolanda.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super geworden Jolanda, zo mooi gekleurd petje af ik heb het nog steeds niet onder de knie........ Hoor ik daar een workshopje hihi.
    Dikke knuf Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow wat een super mooie creatie.
    Heel mooi afdrukje heb je hiervoor gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super creatie weer. Dankzij jou heb ik er weer een verslaving bij hahaha. De twinkling H2O is echt leuk ommee te werken. heb dan ook ff een linkje op mijn blog geplaatst naar de H2O aanbieding van deze maand.

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In het echt is ie nog vele malen mooier!!! En hij is nu al schitterend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jolanda

    een super mooie kaart heb je gemaakt met tilda en kangeroo

    prachtige kleuren gebruikt

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen