woensdag 12 september 2012

Herfstkaartje

Hoi hoi,

met het mooie pakket wat ik van Jolanda van 't Scraphuis had ontvangen heb ik dit kaartje gemaakt:


Ik heb het prachtige papier van Magnolia gebruikt: vintage mushrooms, perfect voor herfstkaartjes met al die mooie paddestoelen er op in die prachtige herfsttinten. De stempel is Autumn Tilda with Broom, ik heb haar op een houten muurtje gezet, anders hangt ze ook zo raar in de lucht... Alles weer ingekleurd met m'n copics.  Achter het afdrukje een stukje juteband geplakt. Het takje, vogelhuisje en vogeltje heb ik gemaakt met creatable nr. LR0206, ik zie het momenteel niet in de winkel staan maar als je Jolanda een mailtje stuurt kan ze het vast voor je bestellen. De mooie metalen hoekjes komen ook bij Jolanda vandaan, je kan ze hier vinden! Het mooie bruine veertje staat hier, en er zijn nog veel meer mooie kleurtjes! Het lint kan je hier vinden, ook in andere mooie kleuren verkrijgbaar. Ook het clipje en ticket van Tim Holtz heeft Jolanda in haar winkel!! De herfstblaadjes onderaan heb ik geponst met 2 verschillende maten ponsen en be├»nkt met distress inkt - brushed corduroy, daar heeft 't Scraphuis nu een hele leuke aanbieding mee, kijk maar eens in de webshop!!
Nog een fotootje op een ander punt gemaakt, ziet toch weer anders....


Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden!
Vrijdag, zaterdag en zondag staat Jolanda met haar winkel op het Creaweekend in Rijswijk, Nicole en ik mogen haar vrijdag komen helpen wat ik super leuk vind!!! Ik hoop sommige van jullie daar te zien!!

groetjes Arjette.

7 opmerkingen:

  1. Wat prachtig weer Arjette!! Supermooie details heb je weer gebruikt. Enne....tis hier inmiddels ook herfst. Ik heb het gewoon koud, brrrrr!!! Hahahah. Tot vrijdag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow zeg wat gaaf, mooi hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, Arjette!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Arjette,

    wat een sfeervol kaartje!! Heb er nog wel meer woorden voor, maar dit is wat het eerste in me opkwam. Geweldig! Die blaadjesslinger vind ik erg gaaf!!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww kom helemaal in de hersfst sfeer,ik vind je kaartje helemaal GE-WEL-DIG wat mooi ingekleurd en afgwerkt.
    Fijne avond groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super deze herfst kaart ook die blaadjes er bij erg mooi en de kleuren prachtig meid

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen