vrijdag 7 september 2012

Have a Wonderful Day

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Ik heb allerlei artikelen gebruikt die verkrijgbaar zijn in de webshop van 't Scraphuis.
Ik heb veel Doohickeys van Magnolia gebruikt als ook Tim Holtz snijmallen. De basis is witte cardstock. Ik heb mijn Go Kreate-mal gebruikt bij het roze cardstock en Magnoliapapier van de Turning leaves Collectie 2012. Een taartservetje en wondgaas mogen ook niet ontbreken. Verder vlindertjes uit roze cardstock geponst met een ponsje van Mireille. Alle randjes heb ik gedistressed met Vintage Photo. Lint, een zelfgemaakte pin en bloemen. Bloemen die Jolanda ook heeft, maar die je niet kunt bestellen. Als je in de buurt bent, zou je na een belletje even langs kunnen gaan bij Jolanda.
Tilda makes a blueberry blanket en the Romantic Window heb ik ingekleurd met mijn Distress-inkt en Twinkling H20's. Ik ben echt helemaal om met de Twinklings. Geweldig om daarmee in te kleuren. Ze zijn super te combineren met je papier en de Distressinkt en er zijn zoveel kleuren van en het leuke is dat Jolanda alle kleuren heeft. Is dat niet gaaf!!
Dus ik zou zeggen klik snel op het logo van 't Scraphuis rechts bovenin de zijbalk en neem een kijkje in de webshop. Er is namelijk ook een geweldige mooie aanbieding deze maand én deze week.

Volgende week vrijdag mag ik samen met Arjette, Jolanda helpen op de Creaweekendbeurs in Rijswijk.
Komen jullie ook gezellig langs?!

Bedankt voor het langskomen en alvast een fijn weekend.
Liefs, Nicole

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Nicole.
    Echt schitterend mooi.
    Heb een fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Nicole je hebt er weer een schitterend mooi kaartje van gemaakt!

    xxx Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We blijven maar in herhaling vallen, wat een schitterende kaart weer, maar ik vind ook dat je de producten mooi hebt gebruikt, kan ik weer iets van leren.
    Lieve groet en dames heel veel plezier op de beurs!!!
    Angélique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastische kaart dat heb je mooi gedaan Nicole
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen