zondag 16 september 2012


Een goede morgen allemaal, het zonnetje schijnt hier heerlijk. Vanmiddag hebben we een familie reünie dus we boffen met het weer. Onderstaande kaart heb ik gemaakt voor 't Scraphuis.
De digitale stempel is van Mo Manning. Wat een schatje was dit om in te kleuren.


Het papier is van Magnolia Vintage Blue Autumn. De kleur blauw sprak me zo aan; ik dacht daar moet ik iets mee doen. De randjes heb ik aangezet met Distress Crackle paint. Daarnaast de vleugels bewerkt met Stickles. Het veertje mag natuurlijk ook weer niet ontbreken, al zie je die hier niet zo goed op de foto. Ze zijn in vele kleuren te krijgen. Deze week ben ik toch overstag gegaan, ik heb de So-wrapped-Lovely Doohickey gekocht. Tja soms moet je keuzes maken..... hihi


Het jurkje heb ik bewerkt met de Pearlpen.
En dames, deze keer heb ik de stempel ingekleurd met Copics, tja ... zucht.... een al candy in dit scrapwereldje :)

Lieve groet, Angélique

9 opmerkingen:

  1. Wwoooo Angélique, wat een prachtig kaartje!!!!! En wat heb je prachtig ingekleurd!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fabby card and colours. Love the image - so cute
    Big hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW, Angelique wat heb je supermooi ingekleurd en je kaart is ook zoooooooo mooi!! Ik hou van dat blauw. En die digi is ook al zoo geweldig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschoon kaartje heb je weer gemaakt Angelique
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!
    xx Angélique

    BeantwoordenVerwijderen