vrijdag 21 september 2012

Don't walk behind me....

Goedemorgen lieve luitjes,

Het is mijn beurt om hier vandaag een kaart te plaatsen. Het is een Pop-Up kaart geworden met Magnoliapapier en Magnoliastempels die ik van Jolanda van 't Scraphuis heb gekregen. 
 Oohh hoe geweldig het zonnetje scheen met het maken van de foto's, zien jullie  het schitterende effect van de Twinkling op haar jurk?!
Don't walk behind me, I may not lead.
Don't walk in front of me, I may not follow.
Just walk beside me and be my friend.
 
En hieronder nog een keer in zijn geheel.
Ik heb weer vele Doohickeys van Magnolia en de Butterflight van Tim Holtz gebruikt. De basis is witte cardstock en ik heb ook blauwe cardstock gebruikt. Ik heb alle randjes bewerkt met witte crackle paint van Tim Holtz. Verder veel bloemen en lint gebruikt en de filmstrip van Tim Holtz. Al deze materialen zijn te vinden in de webshop van 't Scraphuis. Ik vond mijn Art Impressions Stempels, de pergola, blaadjes en omgekeerde lavendel, wel erg leuk passen in dit schilderijtje, lol!!Tevens heb ik een taartservetje, plakparels en wondgaasje gebruikt. Tilda learning to dance en Didgeridoo Tilda heb ik ingekleurd met Distress inkt en mijn Twinkling H2O's.
En heel leuk deze maand is er een hele mooie aanbieding in de webshop 't Scraphuis namelijk 6 stuks voor € 10,00. Dus neem snel een kijkje, want er is ook nog een geweldige weekaanbieding 15% korting op alle snijmallen van Marianne Design.

Pluk deze dag en maak er iets moois van.
Fijn weekend.
Liefs, Nicole

6 opmerkingen:

  1. Het is weer een plaatje om te zien Nicole.
    Fijn weekend Gr Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooww Nicole, een échte Nicole-kaart weer, prachtig!!!!! Zo kan je zeker mooi zien hoe het glimt van de twinkling H2O, geeft een heel mooi effect!!! Knap hoor, zo'n pop-up kaart, nog een hele klus volgens mij!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het viel wel mee hoor. Tis makkelijker dan het lijkt en ik heb een tutorial ervan gezien, dus........Hahahah!! Liefs, Nicole

      Verwijderen
  3. Nicole I just love this. So beautifully designed and all the elements work so well together. Hugs Desíre {Doing Life - my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi kaartje
    in prachtige kleuren leuke tafereeltjes

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen