donderdag 23 augustus 2012

Sarah Kay

Hallo allemaal,
deze stempel van Sarah Kay had ik al een tijdje geleden ingekleurd met de Distress Ink Refils.
Ik heb er niet veel toeters en bellen van gemaakt dit keer omdat het papier van Pion al zo mooi is. Natuurlijk mogen de Stickels niet ontbreken.

Ik hoop echter dat het weer nog steeds mooi blijft, want ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken om zoals Sarah Kay er bij te staan. Ehm tja dat lukt ook niet.... zo slank figuurtje heb ik niet, en ik sta nooit elegant op foto's..


Ik heb bij 't Scraphuis dit tasje gekocht, ideaal voor spulletjes in op te bergen. Ik ben het tasje best wel vaak in webwinkels tegen gekomen maar durfde het niet te bestellen omdat ik niet wist of de kwaliteit wel goed zou zijn. Dit tasje in ieder geval wel.
 
Lieve groet, Angélique

4 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje, Angélique, echt prachtig en ook heel mooi ingekleurd!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje zeg! En die Sarah Kay's blijven geweldig he?

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je mooi ingekleurd en leuk afgewerkt helemaal goed.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en ook zo mooi gekleurd!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen