zondag 12 augustus 2012

Herfstkaart!!

Vandaag mag ik een kaart laten zien met het geweldige Magnolia papier en stempels, Tilda with Daisy and Mushrooms en Sunny Autumn Morning van de Turning Leaves Collectie 2012. Beide stempels zijn ingekleurd met Distress inkt.
Verder heb ik Doohickeys van Magnolia en mallen van Tim Holtz gebruikt.
Bloemen
Wondgaas
Taarservet
Lint

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hebben jullie trouwens de geweldige weekaanbieding van deze week bij Webshop 't Scraphuis al gezien? Neem snel een kijkje bij Webshop 't Scraphuis!!

Liefs, Nicole

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooi kaartje Jolanda.
    Echt schitterend.
    Heb een fijne zondag avond.

    Lieve Mensen Ik heb een,hopelijk klein probleempje met mijn google account.
    Wat betreft mijn wachtwoord.
    Er word naar gekeken,dus hopelijk kan Ik weer snel op de oude manier reageren Sorry.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een superssss mooi kaartje Nicole!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. simply szunning. Your card is really amazing
    Hugs
    Doreen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje!!!! ik ben helemaal weg van de herfst. de wind, de kleuren, tja de regen nemen we maar op de koop toe. Maar jouw kaartje is wat ik bij de herfst voel.

    Groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen