zondag 8 juli 2012

Nieuw DT-lid

Een hele goede morgen op deze regenachtige zondag!
Graag wil ik jullie voorstellen aan ons nieuwe DT-lid.
Omdat Kristel er helaas mee was gestopt ben ik op zoek gegaan naar iemand anders,
en heb ik Nicole gevraagd of ze ons team wil komen versterken.
Waar zij gelukkig volmondig en zonder nadenken ja op heeft gezegd.
Bij vele is Nicole misschien wel bekend
maar zij maakt echt hele mooi kaarten en creaties.
Nicole van harte welkom meid in ons team,
we gaan er iets moois van maken.
Wil je al even gaan genieten van wat Nicole al heeft gemaakt neem dan even een kijkje op haar blog

Vandaag nog 10% korting op ons gehele assortiment in de webshop
excl. de maandaanbieding Twinkling H2O's
6 voor € 10,00
Morgen verwachten wij de nieuwe magnolia stempels en papier binnen te krijgen.

Liefs, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda

    Ik had bij Nicole al gelezen dat ze jullie team komt versterken en dat verbaast me helemaal niets want ze maakt prachtige kaarten en past helemaal bij jullie.
    Heel veel plezier samen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een prachtig mooi kaartje geworden.
    Echt schitterend.
    Heel lief plaatje.
    Super lief die zachte kleurtjes.
    Heb een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk voor Nicole...prachtig kaartje heeft ze gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een kanjer in huis gehaald, proficiat zowel voor jou als Nicole!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank jullie wel allemaal!!!!! Ben er super blij mee. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen