dinsdag 3 juli 2012

Liberty Tilda en leuke aanbieding in de webshop

Haloa gezellig dat jullie er weer zijn!
Deze keer een kaartje gemaakt met een van de speciale stempels van Magnolia
Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt en Twinkling H2O's

Toen ik deze stempel zag had ik gelijk zoiets van ooooh daar ga ik samen met het schitterende papier van Maja design een kaartje mee maken.
En tja dan krijg je dit als resultaat.
Ik heb verschillende Doohickey's van magnolia gebruikt.
Met de Paper stresser van Tim holtz alle randen bewerkt en sommige ook nog eens met Crackle paint.

Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
Distress inkt -Tattered Rose
Pewter - Hunter Gray - Moon Beams - Buttercup en Sandollar

Weten jullie dat we deze week 10% korting geven op het hele assortiment
excl. de maandaanbieding!

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot snel weer!

Lieve groet, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Oke, dus jij kijkt alleen maar naar het papier en je krijgt zo'n resultaat..... Ik ben hier de hele middag aan het mopperen haha. De kaart is echt mooi geworden Jolanda, het was gesellie zaterdag. De workshop was erg leuk en mijn complimenten voor de verzorging!!!!!
    Dames, zeker de moeite waard om eens een workshop bij Jolanda te volgen.
    Lieve groet Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat past dat papier geweldig goed bij deze stempel (of natuurlijk bij iets Nederlands) want de kleuren van onze vlag zijn nu eenmaal identiek. Maar voor the 4th of July is dit een absolute topkaart!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi kaartje Jolanda, écht super!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooi kaartje Jolanda.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen