vrijdag 15 juni 2012

Uitslag....... winnaar!!

Sorry dames beetje verlaat maar hier alsnog de uitslag
Duitsland - Nederland 2-1
De meeste onder ons zijn misschien of willen de wedstrijd van afgelopen woensdag al lang vergeten.
Oooooh wat was het bar en boos
maar goed...... Hopelijk gaat het zondag beter.
 Toch waren er 3 dames die het al hadden voorspelt dat het zo zou  eindigen.
Helaas kan er maar een de winnaar zijn en dat is geworden Marit.
Marit heeft de waardebon van € 15,00 gewonnen.
Aartje en Debby graag wil ik jullie vragen je adres gegevens even te mailen naar info@tscraphuis.nl
Marit neem je even contact op met ons via de mail.
Ik wil iedereen bedanken voor het meedoen.

Tegen onze jongens van Oranje wil ik toch wel heeeeel hard roepen zet hem op zondag!!

team, 't Scraphuis

4 opmerkingen:

  1. Marit, van harte gefeliciteerd.
    Ik zal mijn gegevens even mailen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    dank je wel voor de kans meis
    marit gefeliciteerd meis, veel plezier ermee
    toen het 2-1 werd zei ik meteen, helaas ik heb de pool niet gewonnen
    maar ja dit is de eerste keer in mijn leven dat ik het fout had, lol
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Marit, jammer dat ik zo positief was.
    Dat was helaas maar heel even, hou mijn hart vast voor zondag.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaa whoehoeeee...
    Ik heb geen verstand van voetbal (gewoon op een voorgevoel afgegaan) en ik win nooit wat, hihi. Dus supergaaf!! :D
    Wel jammer natuurlijk dat Oranje niet gewonnen heeft. Dus ik hoop natuurlijk van harte dat ze morgen wel winnen!
    Ik ga snel een mailtje sturen. :)

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen