woensdag 13 juni 2012

Hup Holland Hup

Doen jullie allemaal mee!!
Wie o wie voorspeld de juiste uitslag voor de voetbal wedstrijd van vanavond.

Wordt volger van dit blog als je dat nog niet bent.
Laat je voorspelling hier achter in een reactie.
Dit kan tot dat de wedstrijd gaat beginnen.

Degene die de juiste uitslag heeft voorspeld wint een waardebon van € 15,00
te besteden in onze webshop.
Zijn er meerdere personen met de zelfde uitslag,
dan zullen wij gaan loten tot een winnaar!
Zet hem op Jongens van Oranje!

iedereen heel veel succes.....

Team 't Scraphuis

44 opmerkingen:

  1. Nou ik doe mee hoor en ik ben optimistisch!!!!
    3-1 voor Nederland!!!!!!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sandra, ik hoop dat je gelijk krijgt!
      Groeten, Aartje

      Verwijderen
  2. Ha Jolanda leuk dat de oranjekoorts ook op jouw blog is uitgebroken. Voorspellen is wel heel lastig, ik wil natuurlijk dat ze winnen, maar ben ook een beetje pessimistisch. Ik doe dus toch maar 2-1 voor Duitsland (oh, ik hoop niet dat ik nu heel voetbalminnend Nederland boos heb gemaakt)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi,

    ik ga voor 2 - 1 voor Nederland!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat leuk dit

    Ik ga voor ons Oranje 3-1
    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuke actie!
    Ik ga voor gelijkspel denk ik... 1-1.

    groetjes rovianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk
    ik denk 1-0 voor oranje

    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Jolanda,

    Leuke actie en hoop voor oranje dat ze winnen.

    Maar ik ben helaas niet zo positief,
    net als Aartje en denk dan ook 2-1 voor Duitsland,
    maar omdat zij dat ook al gezegd heeft,
    doe ik maar 2-0 voor Duitsland...sorry oranje

    groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. voetballen kunnen ze wel, nu nog doelpunten erin, ik ga voor 2-1 voor Nederland hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh heerlijk even zo'n poule hier op het blog!!!!
    Ik ben er (bijna) zeker van dat oranje wint met 2-0....
    ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vermoed dat het 1-0 voor Duitsland wordt...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik hou t positief lol 2-1 voor nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou deze keer gaan ze van al die kansen doelpunten maken hoor. 3-2 voor Nederland.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke aktie, Jolanda!!! Echt helemaal geweldig. Ik ben heeeeeel slecht in raden, maar ga toch een poging wagen: 1-1. veel kijkplezier vanavond. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh, wat leuk! Ik doe ook graag even mee.
    Ik ga ervoor dat Nederland wint met 1-0.

    Groetjes Agnetha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ga voor 3-1 ; met Duitsland als winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via Arjette op dit blog terecht gekomen en ik heb niet naar de andere uitslagen gekeken, maar zeg vanaf gisteren al dat het vanavond 4-3 wordt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Via de kaartenmaatjes ben ik hier gekomen, en ik moet ook maar een gokje wagen.
    Ik denk 2-1 voor Nederland . . . beetje positief blijven hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk zo'n pool hier,wil zeker een kans wagen.
    Ik denk dat het 3-1 voor Duitsland word.

    Allen een gezellige avond.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik denk 2-0 voor oranje :)
    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi meis
    leuk deze pool, ik doe graag een gok waar ik al de hele tijd aan denk, en nederland verliest met 2-0 van duitsland
    dank je wel voor de leuke kans meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben via Arjette haar blog hier terecht gekomen!
    Wil ook wel een gokje wagen.
    Ik denk dat het 2-2 word.

    Gezellige voetbalavond allemaal!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke actie!
    Natuurlijk ga ik ook een gokje wagen!
    Ik denk dat het 2-2 wordt!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik denk dat het vanavond 2-1 wordt voor Duitsland.
    Helaas pindakaas.

    Groetjes Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb voor de voetbalpool van mijn werk 1-1 voorspeld, dus dat doe ik ook hier!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Haha...wat leuk toch die voorspellingen.
    Ik zal het ook even doen....neem me niet kwalijk maar ik ben bang dat Nederland gaat verliezen met 0 - 1

    Liefs Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe ook mee met de voorpelling, blijft leuk, voor mijn werk doe ik mee met een voetpalpool en daar heb ik 1-0 voorspeld voor Nederland. Ook doe ik mee met de challenge van EKEF en ook daar heb ik op de kaart 1-0 voor Nederland voorspelt. Dus ook voor deze voorspelling:
    1-0 voor Nederland.
    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke actie!

    Ik gok positief 2-1 voor Nederland!
    (maar toch vrees ik ondertussen het ergste.....)

    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een superleuke actie. Ik denk dat het 3-1 voor Duitsland wordt maar ik hoop van ganser harte dat het andersom is.
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk,ik waag ook een gokje.
    Er is een enorme druk op de ketel voor Nederland.
    Ze moeten vanavond,en zondagavond winnen.
    Ze zullen het heel moeilijk hebben.
    Hopelijk wint Nederland met 2 - 1

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben hier via Arjette gekomen en wil ook wel een kansje wagen en ja dan nu nog de uitslag. Pfffffffff dat is moeilijk maar denk dat Nederland wint met 3-2.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En dan zeggen ze dat meiden niet van voetbal houden. Ik denk dat het 2-0 voor duitsland wordt.
    Groetjes Anne.

    P.s. Hoop natuurlijk wel dat Nederland wint.......spannend

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe ook gezellig mee hoor! Heb al van alles langs zien komen aan voorspellingen.....ehhh ik ga dan toch voor de wins van oranje hoor! Als we er met z'n allen een beetje geloof in blijven houden moet het toch goed komen! 2 - 1 voor Nederland! Kom op jongens! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik ga voor 4-1 voor oranje natuurlijk,
    wie niet waagt wie niet wint,
    en volgens mij zijn ze nu SUPER gemotiveerd gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik ga ook een gokje wagen ....
    denk dat nederland gaat winnen met 2-1
    en nu maar gaan duimen
    gr Gerrie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. poe.. moeilijk hoor.. ik denk dat t 2-`1 wordt voor Oranje:)
    we blijven positief, Bert van Marwijk komt net als ik uit Deventer, dus ik voel aan mn deventerse water dat t goed gaat komen:)))

    groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Helaas ben ik en geen voetbal liefhebster en geen optimist dus ik zeg 2-2 maar wie weet worden we aangenaam verrast vanavond!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ga ook een gokje wagen, ik zeg 3-1 voor Nederland.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. 0-3 voor duitsland, ik hoop dat ik het verkeerd heb, maar zoals iemand op tv al zei duitsland is de mannschaft en nederland heeft alleen maar einselgangers

    veel voetbal plezier vanavond
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  39. 1-2
    helaas geen gunstige uitslag voor Oranje
    maar denk echt dat ze teveel alleen doen
    en voor eigen roem willen gaan
    en daar maken de duitsers gebruik van
    dus een nederlaag voor oranje.
    kunnen de vlaggen weer de kast in voor 2 jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh wat is dit leuk ik wil een gokje wagen
    en ik denk 1 - 0 voor Duitsland

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zo dames de wedstrijd is begonnen....... ben heel benieuwd naar de uitslag.
    Er is wel heeeel verschillend gereageerd. Whahaha jongens van oranje zet hem op!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, wat is het spannend zeg, zit met mijn ipad op schoot voetbal te kijken.
    Het is nu 2-1 voor Duitsland als ik dit typ, voor Oranje hoop ik dat ze nog scoren, voor mijn kansen hier op het blog moet het zo blijven. : )
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen