dinsdag 12 juni 2012

Hooked Tilda door Arjette

 Ik ben weer met het dt-pakket aan de gang gegaan wat ik van Jolanda  heb gekregen. Het papier is van Bo Bunny - County Garden. Het stempeltje is van Magnolia - Hooked Tilda, gestempeld op DCP papier en ik heb het ingekleurd met m'n copics. De boomstam heb ik ingekleurd en uitgeknipt en onder haar billen geplakt zodat het net lijkt of ze er op zit. De bloemetjes aan de zijkant heb ik gemaakt met Nellie Snellen ponsen met daarop een pareltje, de takjes zijn gemaakt met een creatable van Marianne Design. De houten vogeltjes en vlindertjes zaten bij de spulletjes van de clubdag van Tiets. De hoekjes bovenin heb ik gemaakt met een quickutz stans.
In het midden nog een stukje kant gedaan en de tekst heb ik gemaakt op de computer en daarna uitgestanst met m'n Magnolia doohickey, ik zie deze niet meer in de webwinkel maar als je Jolanda even mailt kan ze het misschien nog wel voor je bestellen.
Tevens is er nu een leuke korting op alle snij-mallen en Dies

Groetjes, Arjette

5 opmerkingen:

  1. Wahahaha, hij is geweldig Arjette!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gewelidige kleuren en en super mooie kaart. Gr Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, goed bedacht met de boomstam. De tekst is fantastich.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Arjette !!
    Die tekst .... echt geweldig ! Heel herkenbaar.... hoewel ik ook niet van vissen hou haha.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt super leuk Arjette.
    Geweldig.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen