dinsdag 5 juni 2012

Honeybee Tilda

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje met Honeybee Tilda,
die lekker achterover leunend op die grote bloem zit.
Deze stempels lagen al een tijdje op mijn tafeltje klaar maar kwam er maar niet aan toe om er mee aan de slag tegaan.
Soms heb je dat wel eens dat je eigenlijk met veelste veel dingen tegelijk bezig bent!!

Ik heb het geheel ingekleurt met Distress ink en Twinkling H2O's.
Tattered rosé
Icecles, Golden sand, Cinnamon stick, Fern, Chestnut brown.
Wij hebben alle 198 kleuren in ons assortiment!!
Tevens deze maand hebben we een leuke aanbieding met de Twinkling H2O's in de
Het design papier is van Pion uit de serie Fairytale of spring.
Voor de letters Hoera heb ik een Die van Tim Holtz gebruikt genaamd Typeset.
Nog een stukje Flower ribbon van Marianne Design.
Ik heb het kaartje vrij rustig gelaten om het schitterende papier niet helemaal te verstoppen!

Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden dames.
Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot een andere keer maar weer!!
Liefs, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Wauw! Heel erg mooi!
    Ik ben thuis ook druk aan het oefenen met de twinkling h2o's, het is zo leuk om te doen! Heb erg veel opgestoken van de workshop afgelopen zaterdag!
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda

    Je kaartje is prachtig, heel mooi hoe ze op die bloem zit, en wat een superrrrrmooi papier.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Jolanda, lief afdrukje, ik ben net begonnen met het inkleuren van Distress Inkt, misschien komt er ooit nog eens H2O bij :)

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig mooi kaartje Jolanda.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook zo'n schatje,
    wat een gave kaart.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen