maandag 28 mei 2012

Zomers kaartje van Arjette

Vandaag heeft Arjette weer een schitterend kaartje voor jullie. Past helemaal bij de heerlijke temperaturen van dit moment.
Heerlijk dit weertje!!

Stempels is van Magnolia Ohoj Tilda
Ik heb weer lekker gekleurd met m'n copics. Het papier is van Bo Bunny - Country Garden. Ik vind dat compas hierbij wel heel leuk staan!!
Het cardstock in een mooie aquablauwe kleur past ook heel goed, het randje heb ik met een oude pons gemaakt. De knoopjes komen van de markt, ik heb er een stukje jute touw doorheen gehaald. Achter het afdrukje een stukje kraft karton wat ik door de ribbelmaker heb gehaald en met distress crackle paint heb bewerkt. Boven het afdrukje heb ik een stukje verbandgaas met jute touw bij elkaar geknoopt en zo rond het afdrukje geplakt. Onder het afdrukje langs ook nog een stukje jute touw met knopen erin. In de rechterbovenhoek heb ik 3 ankertjes geplakt die ik heb geponst en ook met crackle paint heb bewerkt.

Dan nog even het volgende dames. Vandaag 2e Pinksterdag  hebben we een extra aanbieding in de webshop
10% korting op de gehele collectie
(behalve de weekaanbieding)

Bedankt weer voor jullie bezoekje
Iedereen een hele fijne dag vandaag!!

Team t Scraphuis

3 opmerkingen:

  1. Ja...heerlijk zomers zeg!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een lekker zomers kaartje, heel mooi gemaakt.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Packer and movers in Hyderabad

    BeantwoordenVerwijderen