woensdag 23 mei 2012

Eerste DT kaartje van Arjette

Hoi hoi,

Ik had vorige week hele mooie spullen ontvangen van Jolanda van 't Scraphuis en ben daar gister en vandaag heerlijk mee aan de slag gegaan!! Dit kaartje is het geworden:


De stempel is van Magnolia uit de Summer memories serie Helaas is deze stempel uitverkocht maar er zijn nog veel meer leuke stempels uit deze collectie. Ik heb haar ingekleurd met m'n copics. 
Het scrappapier is van Bo Bunny - Country Garden, ik heb oa stripe en weathered gebruikt. Heerlijke vrolijke kleurtjes, perfect om met dit weer mee aan de slag te gaan!! Ik heb alles gemat op kraft karton. Alle randjes heb ik een kleurtje gegeven met distress inkt - brushed corduroy. Het hekje, de heart swirl, de bloem en het doohickey hart zijn allemaal van Magnolia. Het doohickey hart heb ik bestempelt met een Magnolia stempel en er een wit en geel lintje aan vast geniet. De gele bloem is een paper flower van Marianne Design. Rondom het afdrukje heb ik met een Perlen Pen - Eis-Weiss nog wat stippeltjes gemaakt. Nog een paar pareldraadjes en uiteraard mag het verbandgaasje niet ontbreken... LOL
Ik heb buiten ook nog een fotootje gemaakt, ziet er toch nét weer effe anders uit, maar dan komen de kleurtjes anders over dus vandaar ook binnen nog maar een foto gemaakt, misschien lukt het vanavond beter als het zonnetje wat minder fel is..

Nou, ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden, nu allemaal masaal gaan shoppen bij Jolanda van 't Scraphuis LOL, als je iets zoekt maar het is uitverkocht of je kan het niet vinden mag je Jolanda altijd even een mailtje sturen!
Groetjes, Arjette

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met geweldig mooie kleuren. Past helemaal bij dit weer :)
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arjette wat een mooie kaart is dit geworden. En inderdaad past dit helemaal bij het weer die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje geworden!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen