donderdag 10 mei 2012

Goedemorgen allemaal,
Dit kaartje heb ik al een tijdje geleden gemaakt maar nog niet hier laten zien.
Maar wilde het jullie niet weerhouden!
Voor dit kaartje heb ik wederom weer het schitterende Pion papier gebruikt.
Ik heb het kaartje vrij rustig gelaten omdat ik het zonde vondt van het papier.
Ach het hoeft toch ook niet altijd met zoveel toeters en bellen!!
Ik heb een magnoliaatje gebruikt uit de Prins and Princess serie.
Ingekleurd met mijn derwent potloodjes.
Stukje ribbelkarton wat ik heb bewerkt met crackle paint
Afgewerkt met een strikje en roosjes.

Bedankt voor jullie bezoekje, ik hoop dat jullie hier weer wat inspiratie op hebben gedaan.
 
Dan nog even over ons DT oproep.
Wat hebben we mooie kaarten en creaties mogen ontvangen.
Gisteren zijn de laatste nog binnen gekomen.
Pffff Tnt werkt ook niet altijd mee!!
Ik ga ze vandaag en morgen nog eens op mijn gemakkie bekijken en zal dan Zaterdag met de uitslag komen.
 
Hebben jullie onze weekaanbieding al gezien voor deze week.
Kijk hier maar eens.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik hoop dat jullie hier weer wat inspiratie hebben gevonden.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Je kaart is weer super, is dat een stempel langs de magnolia afbeelding?.

    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart!!!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!!!
    Oooo ik ben ├ęcht reuze benieuwd hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig kaartje is dit geworden.
    Het pion papier blijft prachtig.
    Ik werk er ook graag mee.
    Ook de houten embelishments zijn heel leuk.
    De letters doen het heel leuk langs de kant.

    Vol spanning wachten we af op de DT uitslag zaterdag.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Jolanda.
    Echt een lieverdje.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen