zaterdag 12 mei 2012

DT-team

Zoals belooft vandaag dan de uitslag van het DT oproep.
Wat hebben we een kaartjes mogen ontvangen.
Dames bedankt!!
Tja en dan moet je gaan kiezen wie het team mag komen versterken.
Pfffff wat een klus is dat zeg.
We hebben besloten om met 2 dames het team te gaan versterken
Dames gefeliciteerd en Hartelijk welkom in het team
van t Scraphuis.

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor het opsturen van een kaartje/creatie.... helaas kan niet iedereen in het DT - team komen.

Groetjes, Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super super super leuk Jolanda, dank je wel!!!!
    Enneehh Sandra, ik heb Jolanda netjes van te voren een mailtje gestuurd of het een probleem was dat ik bij een dt zat waar geen winkels bij betrokken waren en dat was niet het geval, vandaar dat ik ook meegedaan heb....

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me aan bij Arjette qua enthousiasme, bedankt Jolanda ik hoop dat we een gezellige scraptijd tegemoet gaan. Heb er zin in!'
    Groetjes angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier en succes dames met deze leuke uitdaging! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meiden gefeliciteerd ben benieuwd naar jullie creaties!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Angélique en Arjette, van harte gefeliciteerd! Ontzettend leuk voor jullie en ik ben heeeeel benieuwd naar jullie creaties hier :)
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dames van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe aanstelling!! Ik gun het jullie natuurlijk van harte, al had ik zelf graag in jullie schoenen gestaan! Ik ben benieuwd en kijk naar jullie creatie's uit!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames, van harte gefeliciteerd,ben benieuwd naar jullie creatie's.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dames van harte gefeliciteerd.
    Jullie zijn terechte winnaars,dus heel veel succes in het DT-team.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen