vrijdag 25 mei 2012

1e DT kaartje van Angelique

 Hallo allemaal,
vandaag mag ik mijn eerste kaartje posten voor 't Scraphuis. Ik ben door de Magnolia Ink gaan bladeren voor inspiratie en op diverse blogs wezen kijken. Die naaimachine kwam ik ook weer tegen in de Ink en ik dacht zal ik het dan toch eens gaan proberen? Dus ik heb het stof eraf geblazen en voor de eerste keer mag ik niet klagen. Het gaat wel wat sneller dan al dat handwerk...pffttt.

Ik heb drie verschillende linten gebruikt ik vind het wel een beetje op golfjes lijken. Ik ben gek op lint en was blij dat Jolanda deze te samen met het mooie papier van Pion erbij had gedaan, want ik heb niets meer (kuch). Hare Magnolia heb ik ingekleurd met Copics, na veel gemopper en ge(di)stress heb ik de moet opgegeven en de penceel naast mij neergelegd. Volgende keer beter.

Inmiddels heeft Arjette ook haar eerste kaartje geplaatst en die is ook zo leuk geworden. Zij heeft gewerkt met het Bo Bunny papier. Het is een echt zomers kaartje geworden.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

 

Lieve zonnige groet, Angélique

6 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Angelique, leuk gedaan met die 3 lintrandjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Angélique, heel mooi hoor!! Wat een prachtig papier is dat, en die mooie lintjes, helemaal top!!!
    Fijn pinksterweekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty.
    Super mooi geworden.
    Het papier van Pion is ook wel mijn favoriet.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Angeligue.
    Wat een prachtig mooi kaartje.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn pinkster weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart, papier is geweldig.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal bedankt voor jullie reacties!

    BeantwoordenVerwijderen