maandag 2 april 2012

Zo we zijn weer een beetje op orde na het Crea weekend!

Wat hebben we weer een super leuke en gezellige beursdagen achter de rug.

Langs deze weg wil ik alle klanten bedanken

want zonder hen zijn wij als standhouders ook nergens.

Ook hebben we weer vele bekende en nieuwe klanten (bloggers)

mogen begroeten aan onze stand (demotafel)


Omdat de Twinkling H2O's zo'n groot succes is

hanteren wij deze week nog onze beursaanbieding van afgelopen weekend.

6 Stuks naar keuze voor € 10,00


Ook hebben wij weer nieuwe produkten in onze webshop geplaatst.

Nieuwschierig kijk dan hier!





Ook hebben we van Magnolia bericht gekregen dat er weer een hele nieuwe serie op komst is.

We zijn weer zeer benieuwd wat er gaat komen.

Wij houden jullie op de hoogte natuurlijk!

Voor nu is het even rustig betreft de beurzen,

ik hoop snel een nieuw kaartje aan jullie te kunnen laten zien.


Iedereen een hele fijne week!!




Groetjes,Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Het was weer erg gezellig op de beurs! En ik hoop dat ik gauw de tijd heb om me nieuwe spulletjes uit te proberen....;-)

    Groetjes, Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was weer super leuk om je te spreken!!! Ben echt benieuwd naar de nieuwe Magnolias!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zeemeermin is ook erg mooi!
    Heb net nog meer h2o's besteld.

    Hoe wordt de korting berekend?

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig vraagje staan jullie ook op de beurs in rijswijk

    BeantwoordenVerwijderen