maandag 16 april 2012

Vandaag wil ik jullie een cris cross kaartje laten zien,

maar dan net even een andere uitwerking ervan.

Ik heb namelijk een cris cross op een kaartje gemaakt.


Gebruikte materialen:

Design papier - Glitz

Stempelinkt - Archival Jet Black


Stempel - Magnolia

Kleurmedium - Twinkling H2O's

Doohickey - Magnolia

Organze lint
Kantje en roosjes


Weekaanbieding week 16 in de webshop!

Deze week 15% korting op alle magnolia stempels en

20% korting op alle tekst stempels van magnolia.


Korting wordt achteraf verrekend

OP = OP

Bedankt voor jullie bezoekje en tot een volgende keer!


Groetjes,Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Wauww heel mooi kaartje, ook zo staat de cris cross erg leuk, weer eens een mooie variant ervan.
    Lieve groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt Jolanda en een leuke uitwerking zo!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda.
    Ik heb Je blog bekeken,en wat ik heb gezien is prachtig mooi.
    Zo ook als deze mooie kaart.
    Ben volger geworden.
    Zal Je blog dus geregeld bezoeken.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He jolanda! Wat een mooie creatie weer. Ik vind het papier zo mooi. En ja hoor, de volgende keer kom ik vast wel een twinkeling halen haha. Trouwens ik kom volgende week bij mijn broer op bezoek.
    Ben je druk?
    Groetjes Amgelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, vind de kleuren helemaal geweldig.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda

    Ook hier laat ik even een reactie achter en ben ook hier je volgster geworden.
    Ik vind je cris cross kaartje helemaal geweldig en de kleuren die je gebruikt hebt super!!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen