maandag 23 april 2012

DT oproep!!

Een hele goede middag allemaal.
Omdat ik het zelf steeds drukker en drukker krijg met de webshop, workshop enz enz. waar ik enorm blij om ben natuurlijk. Willen wij ons DT team gaan uitbreiden.
Vindt je het leuk om ons te komen versterken stuur dan een kaartje/creatie naar onderstaand adres.
Een voorwaarde waar je echter wel aan moet voldoen is dat je verder geen deel neemt aan een DT-team.
Voor challange's is natuurlijk geen probleem.
Wel vraag ik om er een briefje met je naam en een toelichting wil schrijven waarom jij zo graag in ons team zou willen komen.
Je hebt tot 5 mei de tijd om je evt. dt werk in te sturen.
Daarna zullen wij de gelukkige bekend maken die ons team zal/zullen komen versterken.

T Scraphuis
Eikenlaan 50
4902 RE
Oosterhout nbr.

Iedereen heel veel succes!!

Groetjes,Jolanda

7 opmerkingen:

  1. He jolanda! Ik ga mijn best doen hoor, leuk deze oproep, daar zullen veel mensen gehoor aan geven. Succes.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. succes, helaas zit ik al in een dt-team dus ik kan niet mee doen...

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer wij zitten al in dt-teams. Succes
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ga het zeker proberen jolanda, ga morgen zeker proberen om een leuke creatie voor je te gaan maken
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOO das jammer ,ik zit al in een DT ,ik had graag een poging gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda

    Ikke ga het zeer zeker proberen want het lijkt me een enorme uitdaging.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen