zondag 26 februari 2012

Feestje......




Gezellig dat jullie er zijn.


27-02-2012 wordt ik weer een jaartje ouder.


En als je jarig bent krijg je natuurlijk ook kadootjes.


Maar ik vindt het ook super leuk om kadootjes weg te geven.



Zoals jullie weten komt Magnolia zeer binnenkort weer met een hele nieuwe serie


stempels, papier en doohickey's

Dinsdag 6 maart worden ze verwacht!


Omdat ik zelf dus helemaal verzot ben op deze stempels mag de winnaar van deze candy maarliefst 2 stempels uitzoeken van deze nieuwe serie in onze webshop.



Wat moet je hier voor doen:



*Wordt volger van dit blog.


(als je dit nog niet bent)



* Vertel ons waarom uitgerekend jij nu zo graag deze candy zou willen winnen,


in een reactie onder dit bericht.



* Plaats deze candy op je eigen blog.


(mag in side-bar hoor!)



Nou dat is niet teveel gevraagt toch.



-------------------------------------------------------------------------------
Weekaanbieding week 9



Om ruimte te maken voor alle nieuwe magnolia spullen



krijgt u deze week maar lieft 15% korting op de Magnolia stempels.



-----------------------------------------------------------------------------------
Iedereen heel veel succes!!



Groetjes, Jolanda

32 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, wat leuk joh!! Ik doe heel graag mee!! Ik ga 'm nu meteen in mijn sidebar plaatsen. En voor morgen alvast een hele fijne verjaardag gewenst, maak er een leuke dag van!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou daar zeg ik geen nee tegen jolanda. wat een geweldige candy. Ik plaats hem gelijk in mijn side bar. waarom ik hem juist zou moeten winnen dat vind ik altijd zo moeilijk om te zeggen. Maar ik word 2maart geopereerd en ik kan wel een leuke verrassing gebruiken.

    jij een hele fijne verjaardag morgen
    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda, super leuk idee. Wij doen graag mee.
    Op de vraag waarom wij moeten winnen is natuurlijk omdat we helemaal gek zijn van Magnolia!!
    We zetten hem gelijk in de sitebar.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    En wat een gave candy geef je weg zeg, ik doe graag mee.
    De nieuwe magnoliaatjes zijn weer super en heb een hoog "schattig" gehalte, vooral de baby's zijn errug leuk en omdat ik graag persoonlijke geboortekaartjes maak zou ik deze candy willen winnen!!!
    Lieve groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat gaaf dat je dat wil vieren door kadootjes weg te geven. En wat voor kadootjes. Net als jij ben ook ik verzot op deze stempels. Andere soorten stempels zijn ook leuk maar gaan toch na een tijdje vervelen. Maar een magnoliastempel blijft steeds weer leuk. Ook in deze nieuwe serie zitten weer een aantal hele leuke stempels waar ik er graag wat zou willen hebben. Ik ga vanaf nu maar zitten duimen dat ik de gelukkige mag zijn om er bij jou uit te mogen zoeken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi meis
    bijna is het zover, alvast gefeliciteerd met je verjaardag
    ik zou het super vinden om deze candy te winnen, ik ben gek op magnolia's en zou eens van één nieuwe serie iets willen winnen
    dank je wel voor deze geweldige kans meis
    ik ben pas 40 geworden en er loopt een candy bij mij tot 16 maart
    dus nog alle tijd om mee te doen, ik heb 3 bekende sponsers en doe er zelf ook wat leuke goodie's bij, kom gezellig even langs en doe mee, weinig regels ook
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi,

    allereerst van harte gefeliciteerd!!!! En een hele gezellige dag!!! Waarom ik zou willen winnen? Gewoon, omdat die stempels weer super leuk en mooi zijn.... kan eigenlijk geen andere reden bedenken.. LOL
    Hij staat in mijn sidebar hoor!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wat een leuke candy geef je weg,
    Magnolia's hebben een hele tijd ons hart al gestolen, en bij deze nieuwe serie zitten weer ontzettend lieve Edwinnetjes en Tildaatjes!!!
    We gaan ons geluk beproevengezellige dag vandaag!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Meestal krijg je cadeautjes op je verjaardag, maar jij geeft er 1 weg. Wil graag mee doen.
    Heb de candy op mijn blog gezet.
    Vind deze serie weer erg mooi en wil er graag weer een aantal uit deze collectie.
    Als ik ze mag winnen, kan ik dus een paar extra aanvullen aan mijn collectie.
    De laatste series worden steeds mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag!
    Superleuk dat je een candy weggeeft!! Ik doe graag mee want de magnoliaatjes zijn allemaal lief. En deze serie bevat schattige baby Tilda's en Edwins. Ik verstuur veel geboortekaartjes dus deze stempels zou ik graag willen winnen.
    Groetjes Tineke
    ps: kun je woordverificatie niet uitzetten? De 2 woorden die je moet typen zijn zo slecht leesbaar....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En hier is het het heerlijk weer dus ik hoop in Oosterhout ook. Wat leuk dat je een cadeautje weggeeft. En dan wat voor 1!!
    Waarom ik deze stempels graag zou willen winnen? Omdat ik pas sinds kort in aanraking ben gekomen met deze prachtige stempels en er dus zelf nog geen heb. Ik heb van een lieve vriendin een paar afdrukjes gekregen zodat ik vooruit kan. Maar het zou heel leuk zijn om zelf wat stempels te hebben en dan haar weer gelukkig te maken met afdrukjes.
    En de sprookjesserie heeft helemaal mijn hart gestolen wat een ontzettend leuke stempels zijn dit.

    http://roviannedesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik wens je een super fijne dag toe! Ik heb hier al een candy gewonnen maar doe toch graag mee als dat mag, candy staat al op mijn blogje.
    Waarom ik graag zou winnen? Omdat ik een hele grote fan ben van magnolia, vind de stempels gewoon super en kan er niet genoeg van krijgen.
    dankjewel voor de kans! Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nogmaals proficiat! Ik heb je candy in mijn sidebar geplaatst. Waarom ik graag zou willen winnen?? Gewoon, omdat ik het leuk vind om iets te winnen en zeker 2 Magnoliaatjes!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met jouw verjaardag.
    Wat leuk dat je dan kadootjes gaat uitdelen !
    Ik zou deze candy graag winnen omdat ik helemaal idolaat ben van de Magnolia stempels en deze serie weer heel veel lieve schatjes bevat.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat super dat je dan kadootjes gaat geven, ik wil graag meedoen hoor xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jolanda van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat leuk dat
    je daarom een super gave candy gaat weggeven en je vraagd waarom
    je ze graag wil winnen maar wie wil nu niet die super mooie stempels
    van magnolia winnen, ik wel hoor en daarom waag ik heel graag een gokje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Jolanda, klokslag 00.00 uur, dus je verjaardag is voorbij.
    Toch wil ik je een heel leuk jaar toewensen met alle goeds, en super dat je ons wil belonen met een prachtcandy.
    Want je kunt eigenlijk beter vragen, wie houdt er niet van deze superlieve stempels, ik wel dus....heel veel, en omdat ik momenteel zo druk ben om iedereen te verhuizen komt er weinig van shoppen, dus wat is er dan mooier dan winnen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hello, Jolanda!
    Happy Birthday!!!!!!!
    I would love to win this candy, Magnolia is one of my favorite girls to stamp :)
    Thanks for the chance!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nogmaals gefeliciteerd! En wat super leuk dat je daarom deze candy hebt opgezet!
    En...waarom uitgerekend ik deze candy heel erg graag zou willen winnen?? Tja...Magnolia's zijn toch super gaaf!!! Die hebben echt hele leuke plaatjes! En ik moet nog heel erg veel oefenen met het inkleuren van stempels, dus het zou dan wel heel erg gaaf zijn om dat met de nieuwste serie te doen!
    Daarom zou ik graag een gokje willen wagen!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Happy Birthday these are just such cute stamps who wouldn't want to win them I don't have any yet thank you for the chance
    hugs Nikki I've linked and follow your blog too :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik ben gek op magnolia net zoals vele van ons denk ik en ik blijf het wagen al aan zoveel candy's mee gedaan hahah maar word nooit wat waar wie niet waagt wie niet wint toch en bedankt voor de leuke candy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Volger ben ik al een poos,
    en de nieuwe magnolia,s zijn weer een schot in de roos.
    Elke serie is weer een hit,
    ik heb er zelf ook een paar in mijn bezit.
    Daarom doe ik graag aan deze candy mee,
    wie weet win ik er nog twee.
    Gr ANK

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi,

    Ik zou graag een kansje wagen met deze candy, omdat ik zelf pas sinds een week of 2 een blog heb, maar zelf nog HE-LE-MAAL geen magnolia stempels heb!!! En ik vind ze zooo schattig...
    Ik ga je volgen, en zet je natuurlijk ook in m'n side-bar.

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik ben verliefd op Magnolia dus ik denk ik waag een kansje.Ik ben volger van je blog geworden en de Candy staat op de sitebar.
    Bedankt voor deze kans om zo'n mooie Candy te winnen!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als eerste natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat een gave candy, en mijn reden om mee te doen is dat ik echt een magnolia lover of beter gezegd verslaafde ben, maar ik denk dat je dat al wist.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. allereerst van Harte gefeliciteerd met je verjaardag nog en wat leuk dat je deze candy doet ..........waarom ik kans wil maken op een leuke magnolia tja....wie wilt dat niet maar als een ander er mee vandoor gaat ben ik net zo blij voor diegene dus wens iedereen veel succes! en Jolanda nogmaals bedankt dat je zoveel mensen van je verjaardag mee laat genieten! groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren!!
    Wat een supergave candy...tja en waarom ik 'em zou moeten winnen...ze zijn gewoon helemaal leuk, dus ik zou er erg blij mee zijn!!!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    Graag doe ik mee aan je candy, waarom wil ik zoooo graag winnen (hihi) ik ben helemaal gek van Magnolia en alles wat daar van te krijgen is, de stempels van deze serie spreken mij erg aan omdat ze zo cute zijn en ik verschillende princesjes in de familie heb die graag een kaartje krijgen met de nieuwe Magnoliaatjes
    groetjes van Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Jolanda,
    als nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    Waarom ik zou willen winnen, omdat ik deze nieuwe serie weer helemaal te gek vind en daarom wil ik graag een kansje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Jolanda, Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt gehad en ik wens je nog veel jaartjes in goede gezondheid erbij! Wat leuk dat je ons wil laten meedelen in de verjaardagsvreugde! Ik vind het een super leuke kans om een van deze prachtige stempels te winnen. Ik vind heel veel soorten stempels leuk maar op de een of andere manier kom ik toch meestal weer bij Magnolia uit. Ze zijn gewoon heel veelzijdig en kunt ze voor elk onderwerp wel gebruiken. Dit keer vind ik vooral Tilda en Edwin met het babytje erg leuk! Knap hoe ze toch steeds weer iets nieuws weten te verzinnen! Heel veel succes allemaal met deze candy! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Jolanda,

    Als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Waarom ik deze candy wil winnen? Als eerste vind ik de nieuwe serie weer heel schattig en ten tweede ben ik op 3 maart ook jarig geweest en zou het een leuk kadootje zijn.
    Groeten en succes,
    Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heee hallo Jolanda,

    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Ik ben net begonnen met het maken van kaarten en ben helemaal gevallen voor die lieve Tilda's.
    Ik kan alleen niet kiezen ze zijn allemaal zo cute!

    Dus om echt aan het stempelen te gaan zou ik er dolgraag eentje willen winnen.
    Om er een mooi kaartje van te maken en een glimlacht op iemands gezicht te toveren.
    Wie weet raakt die persoon ook zo vertederd van Tilda!

    Groetjes en fijne paasdagen!

    Etoile Violette

    BeantwoordenVerwijderen