zondag 18 december 2011

Welkom

Welkom op dit nieuwe blog.

Dit blog is aangemaakt voor onze webshop T Scraphuis.nl

Hier zullen wij voorbeeldkaartjes, nieuws betreft onze webshop beurzen enz. enz. gaan plaatsen.

Wij zouden het super gezellig vinden als jullie je als volgers willen aanmelden.

Tevens maak je dan kans naar deze Tilda with Cutly hair uit de nieuwe serie van magnolia.

Sweet Crazy Love col. staat nu met PRE-ORDER in onze webshop.


Wij verwachten deze a.s. Dinsdag hier binnen te hebben.

Als u een van de nieuwe stemples wilt bestellen tegen hele leuke prijzen v.a. € 6,95

kijk dan snel in onze webshop.
Als de stempels dinsdag binnen zijn worden deze gelijk verstuurd,

mits wij de betaling hebben ontvangen.


Goed, wat moet hier voor doen:


* Wordt volger van dit blog

* Plaats de candy goed zichtbaar op je blog (mag sidebar) en link hem naar ons.

* Laat een reactie voor ons achter zodat wij weten dat je mee wilt doen.


Nou dat is niet teveel gevraagt toch?


9 Januari maken wij de winnaar bekend


Succes iedereen!


Team T Scraphuis.nl

45 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat super gaaf om gelijk een candy weg te geven ik wil geel graag een gokje wagen en ben gelijk volger geworden ben het van je andere blog al lang

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een nieuw blog bent gestart. We zijn net volger geworden en gaan je candy zo op ons blog zetten.
    Fijne feestdagen!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi meis
    dat ziet er veel belovend uit meis
    je hebt al gezien dat ik volger bij je ben
    wat een super lieve tilda, dank je wel voor de kans meis, en het staat gelinkt, meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om een eigen blog te maken voor t scraphuis. Zo zijn wemeteen op de hoogte van al het moois wat jullie bieden.
    Ik ga reclame maken in mijn sidebar door deze geweldige candy te plaatsen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda, gefeliciteerd met je nieuwe blog hoor! Ben erg benieuwd.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog. En wat starten jullie met een leuke candy.
    groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda. Wat een leuke candy. Ik doe graag mee en heb het op mijn blog gezet.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke candy Jolanda, wat leuk dat je een nieuwe blog bent begonnen voor "t scarphuis..
    Veel succes ermee, en wij doen graag mee,

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke candy ik ga hem snel op mijnblog zetten.

    Groetjes Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Jolanda.
    Ik had me op je andere blog al aangemeld maar wil dat natuurlijk ook hier nog wel even doen.
    Candy staat al.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke candy!! Ik ben volger geworden van je blog en ben benieuwd naar wat je allemaal maakt.

    groetjes margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi jolanda

    Wat een leuk idee zo'n blog
    en dan ook nog een leuke candy, ik doe mee

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda,
    Ik doe graag met deze candy mee.
    Het is zo'n lief stempeltje van Magnolia.
    Daar wil ik graag een gokje naar wagen.
    Groetjes Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda....ik zie dat ik toch al bij de volgers sta...ik was ineens verdwenen?????....maarre ik wil graag meedingen naar dat supergave stempeltje.
    Fijne kerstdagen en een heel goed 2012!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke stempel, die wil iedereen toch wel winnen..ik in ieder geval wel en doe met veel plezier mee met deze candy...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Via via kwam ik op jullie blog!
    Natuurlijk ben ik volger geworden en graag zou ik een kansje wagen voor de leuke candy. Ik heb hem op mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg leuke candy! Ik volg jullie blog en er staat een link in m'n sidebar . Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe graag mee met jullie candy , ze zijn en blijven geweldig mooi de magnolia stempels , zou er heel graag eentje winnen, gr Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super gave candy, ik doe graag mee. Ben ook meteen volger geworden van jullie leuke blog. Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke candy.
    Ben volger geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Natuurlijk doe ik mee met deze candy van die super schatiige tilda

    groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke candy zeg!
    Ik ben meteen volger geworden en heb de candy in mijn sidebar gezet.

    Groetjes mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Via via kwam ik hier terecht. Leuk weer een nieuw blog. 'k Ben direct volger geworden.
    Een superleuke candy geef je weg. Ik waag ook een kansje en heb de candy in mijn sidebar gezet.
    Veel succes met dit blog!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk weer een nieuw blog waar ik inspiratie kan opdoen en ook nog even gaan neuzen in de webwinkel. Wil jullie allemaal een heel gelukkig en gezond, vreugdevol en liefdevol 2012 wensen met heel veel freubelplezier. Graag wil ik ook een kansje wagen voor deze mooie candy.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo,

    Ik was aan het surfen op blogs en toen hier terecht gekomen. En zag toen ook deze candy staan. Ik ben volger georden en zal deze candy op mijn blog zetten! Succes met de shop (heb ik bij mijn favorieten geplaatst!

    Groetjes Chantal.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee aan jullie candy! Spannend hoor, ben gelijk volger geworden. Ben benieuwd naar jullie blogberichtjes....

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hai
    geweldig weer een leuke blog erbij.Ik kan niet wachten tot ik jullie voorbeeldkaarten kan bewonderen.ook hoop ik dat jullie wat uitleg gaan geven over de twinkling H2O`s ,die heb ik namelijk bij jullie besteld want het ziet er prachtig uit.
    Ik zal een poging doen jullie candy te plaatsen en te linken maar helaas ben ik nog niet zo`n hele piet met de pc.Heel veel succes met jullie nieuwe blog

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo, ook ik doe graag mee met deze leuke candy. Ik zal m plaatsen op mijn blog. Ben volger geworden.

    Groeten, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi wat een gave candy ga je weggeven , ik ben gek van magnolia dus wil graag een kansje wagen ,ben volger xx christa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Deze super leuke candy zou ik graag willen winnen.
    groetjes Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super deze candy. Ik ben helemaal weg van Magnolia stempels.

    Groeten Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele leuke candy, ik doe ook mee!

    Groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi
    het is gelukt hoor,had wat voeten in de aarde,en twee uurtjes stoeien maar ik kan meedingen naar de candy haha
    groetjesss Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke candy, ik doe ook mee, ik was al volger maar de candy staat nu ook in de sitebar van mijn blog.
    bedankt voor de leuke kans!
    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuke candy, ik wil graag een gokje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ja hoor leuk ik doe graag mee.
    Ze zijn allemaal weer zo leuk die stempels dus waag ik graag een gokje.
    Ik ga jullie linken op mijn blog.
    Succes verder!!

    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wonderful Candy. I would love a chance.
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I enjoyed my visit to your blog! My blog is all linked up on the sidebar. Thanks for a chance to win this sweet stamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte met jullie nieuwe blog. Ik ben volger geworden en heb de candy op mijn blog geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hallo Jolanda ik wil graag mee doen met de candy.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wel ja, ik waag m'n kansje op deze leuke candy !!
    ben ondertussen volger geworden,
    bedankt voor deze kans,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Jolanda
    Ik wil ook graag meedoen voor de candy
    Door jou ben ik verslaafd geraakt haha
    Lieve groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hartstikke bedankt voor het mogelijk maken om deze candy te winnen! Gefeliciteerd met jullie nieuwe blog, zal zeker af en toe langs komen om een kijkje te nemen! Heel veel succes!

    Groetjes van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Beautiful candy. This is one of my favorite stamps of Crazy Love colection. Hugs. Lily Anuska

    BeantwoordenVerwijderen