vrijdag 23 december 2011

Goededag, welkom allemaal!!

Leuk dat er al een aantal zich hebben aangemeld als volgster van dit blog.

Ik heb nog even tussen de drukte door snel het eerste kaartje gemaakt voor dit nieuwe blog.

Ik heb Tilda with heart balloons gebruikt uit de nieuwe Sweet Crazy Love serie van Magnolia.

Oh oh oh en wat zijn ze weer leuk...... stuk voor stuk!!

Ik heb Tilda met Twinkling H2O's en Distress inkt ingekleurd.





Het afdrukje uitgestanst met een Nestabilitie
De Harten zijn met een mal van Marianne Design gemaakt.

Stukje kant

Roosjes.


Zo, ik ben benieuwd natuurlijk wat jullie er van vinden Damens!


Wij wensen iedereen hele fijne feestdagen

en een heel gezond, gelukkig en creatief 2012!


Voor de Candy scrol even naar beneden en doe gezellig mee.


Groetjes,Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtige kaart in hele mooie kleuren!!

    groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bloemen maken hem helemaal àf, Jolanda....fijne dagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is schitterend Jolanda.
    Jullie ook hele fijne feestdagen hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave kaart!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, Jolanda, wat een mooie kaart en wat een leuke stempel met die leuke ballonnen.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen